Da en af Danmarks førende fyrværkeriforhandlere kom til os for et nyt look og friske ideer, blev det starten på en rejse fra indledende møde til en vellykket salgssæson. Når salgsvinduet kun er et par uger i december, er kommunikation vigtig gennem hele processen...
Begræns ikke dig selv med en færdiglavet skabelon eller en løsning, der ikke føles rigtig. Vi er stolte af at lære vores kunder at kende og gøre dem til en integreret del af projektteamet. Vi er fokuserede på at levere deres vision, involvere dem hvert trin på vejen og reagere hurtigt på deres behov.
Vores første skridt var at lære dem og deres vision at kende, at lære, hvad der var vigtigt for dem og deres brandimage.
Efter vores første møde udarbejdede vi en indledende projektoversigt og første design. Dette gav os mulighed for at forfine ideerne og komme videre sammen.
Siden, apps og spil begyndte at komme til live, med fremskridtsrapporter og samtaler, der sikrede, at Krudtteltet var en del af processen og kunne hjælpe med at forfine resultaterne.
Krudtteltet var endda med på en af vores teambuilding aftner - øksekastning!
Med et meget snævert salgsvindue og tusindvis af brugere, der downloader apps, browser hjemmesiden og deltog i spil i appen, var vi selvfølgelig der for at yde fortsat support og et øjeblikkeligt svar på ethvert behov.
Løft din rejse med vores personlige touch!
I samarbejde med Krudtteltet udviklede vi en custom webshop, der fungerede sammen med Android- og ios-apps, med to indbyggede salgsfremmende spil.
Fra fyrværkeriudvælgelse til produktafhentning eller levering var vores mål at forenkle de mange valgmuligheder og guide kunden gennem deres indkøbsrejse. For at hjælpe Krudtteltet med at opnå dette, har vi skabt et unikt webshopflow og tilpasseligt leverings- og afhentningsbookingssystem.
Krudtmængde 0.00 g.
Beskrivelse: Sikkerhedsbrille, Børn
Effektbeskrivelse: Børne sikkerhedsbriller
Butik: Krudtteltet Outlet
35,00 DKK
29,00 DKK
Tilføj til kurv
Spillenes præmier og kampagner hjalp Krudtteltet med at engagere sig med tusindvis af kunder hver dag. Designet og bygget in-house, både raflespillet og adventskalender spillene blev brugt dagligt af tusindvis af kunder.